Şöför mahalline alalım.

3 Ocak 2010 Pazar

İETT ŞÖFÖRLERİ MİNÜBÜSÇÜ DEĞİLDİR ARKADAŞ...

      Bu AKP tüccar zihniyetinin sonucudur, bu "rızkın onda dokuzu ticarettir" diyen düşüncenin sakat metotlarıdır.Arkadaş zarar ediyorsun, şöförlere maaş ödeyemiyosun diye  ne hakla bu adamları, tek elle direksiyon sallayan ( bu arada otobüslerin direksiyon simitleri hololup kadar birşey, öyle tek elle manevra yapılacak gibi değil yani) diğer elle bozuk para sayan, cebinden kağıt para çıkaran, kafada para üstü hesap yapan ( akıllılarını tenzih ediyorum ancak ben otursam o koltuğa, 1,50 den aldığım akbili,1,75 ten satıyorum, çift biletli bir hatta karı koca ve çocuklardan oluşan kabak çekirdeği tadında bir aile 3 tane akbil basıp bana 50 lira verirse , kimse arkaya doğru ilerlemediği halde arkadan da arabanın teki selektör yapıp durursa ambele olurum) garip, gerilimli,trafik canavarlarına çeviriyorsun. Milyon dolarla yediğiniz kazıkların, otobüslerin acısını şöförlerinizden çkarıyorsunuz. Bu adamların asli işi şöförlük, sizin için yoldan ördek toplamak değil.


1 yorum:

  1. katılıyorum,sağ el direksiyonda, sol el bozuk para için cepte, gözler, para sahtemi değil mi diye ferfecir...

    YanıtlaSil